Tarinallistaminen palvelukokemuksen tukena

Verkkokoulutus

255,00  (203,19  alv. 0%)

Tarinallistaminen palvelukokemuksen tukena kurssi

Osta koulutus

255,00  (203,19  alv. 0%)

Tavoite

Tavoitteena on, että opiskelija oppii tarinallistamisen perusteet ja osaa tunnistaa hyvän tarinan elementit. Opiskelija ymmärtää tarinallistamisen kokonaisuuden ja merkityksen yrityksen viestinnässä sekä palvelukokemuksen tuottamisessa asiakkaalle. Lisäksi opiskelija saa eväitä yrityksen tarinaelementtien tunnistamiseen, tarinaidentiteetin rakentamiseen sekä palveluiden tarinakäsikirjoittamiseen.

Kenelle

Kurssi soveltuu henkilölle, joka haluaa tietoa tarinallistamisen mahdollisuuksista yrityksen/organisaation markkinointiviestinnässä.

Kurssin suorittaminen edellyttää

Kurssin suorittaminen edellyttää perusosaamisen markkinointiviestinnästä.

Sisältö ja toteutus

  • Johdanto tarinallistamiseen
  • Tarinallistamisen määritelmä
  • Tarina tarinallistamisessa
  • Tarinallistamisen hyödyt yritykselle
  • Tarinan viemää – Miten tarinallistetaan
  • Lähtökohdat tarinalle
  • Tarinallistamisen osa-alueet
  • Tarinaidentiteetin hahmottelu
  • Tarinakokemuksen tuottaminen
  • Palvelun tarinakäsikirjoittaminen
  • Tarinasta tekoihin
  • Yhteenveto

Kurssi sisältää kirjallista luentomateriaalia tarinallistamisen perusteisiin sekä case-videoita kolmen eri yrityksen/organisaation tarinaelementtien tarkasteluun. Kurssille on myös koottu lisämateriaalia erilaisiin tarinallistamista käsitteleviin blogeihin ja videoihin.

Kurssiin sisältyy valinnainen oppimistehtävä, joka sinun tulee palauttaa hyväksytysti, mikäli haluat kurssista suoritusmerkinnän.

Kurssi soveltuu erinomaisesti tarjonnassamme olevan brändikurssin jatkokurssiksi

Kurssin suorittaminen kestää noin 105 tuntia osallistujan lähtötasosta riippuen.

Nähdäksesi videoupotuksen sinun täytyy sallia tilastointi- ja markkinointievästeet.

Kurssi käytettävissä 6kk ostohetkestä.

Tarinallistaminen palvelukokemuksen tukena

Kysy lisää