Tarinallistaminen palvelukokemuksen tukena
Osta koulutus
255,00 € (203,19 € alv. 0%)
Tavoite
Tavoitteena on, että opiskelija oppii tarinallistamisen perusteet ja osaa tunnistaa hyvän tarinan elementit. Opiskelija ymmärtää tarinallistamisen kokonaisuuden ja merkityksen yrityksen viestinnässä sekä palvelukokemuksen tuottamisessa asiakkaalle. Lisäksi opiskelija saa eväitä yrityksen tarinaelementtien tunnistamiseen, tarinaidentiteetin rakentamiseen sekä palveluiden tarinakäsikirjoittamiseen.
Kenelle
Kurssi soveltuu henkilölle, joka haluaa tietoa tarinallistamisen mahdollisuuksista yrityksen/organisaation markkinointiviestinnässä.
Kurssin suorittaminen edellyttää
Kurssin suorittaminen edellyttää perusosaamisen markkinointiviestinnästä.
Sisältö ja toteutus
- Johdanto tarinallistamiseen
- Tarinallistamisen määritelmä
- Tarina tarinallistamisessa
- Tarinallistamisen hyödyt yritykselle
- Tarinan viemää – Miten tarinallistetaan
- Lähtökohdat tarinalle
- Tarinallistamisen osa-alueet
- Tarinaidentiteetin hahmottelu
- Tarinakokemuksen tuottaminen
- Palvelun tarinakäsikirjoittaminen
- Tarinasta tekoihin
- Yhteenveto
Kurssi sisältää kirjallista luentomateriaalia tarinallistamisen perusteisiin sekä case-videoita kolmen eri yrityksen/organisaation tarinaelementtien tarkasteluun. Kurssille on myös koottu lisämateriaalia erilaisiin tarinallistamista käsitteleviin blogeihin ja videoihin.
Kurssiin sisältyy valinnainen oppimistehtävä, joka sinun tulee palauttaa hyväksytysti, mikäli haluat kurssista suoritusmerkinnän.
Kurssi soveltuu erinomaisesti tarjonnassamme olevan brändikurssin jatkokurssiksi
Kurssin suorittaminen kestää noin 105 tuntia osallistujan lähtötasosta riippuen.
Kurssi käytettävissä 6kk ostohetkestä.
Tarinallistaminen palvelukokemuksen tukena