Markkinointiviestinnän keinot ja kanavat
Osta koulutus
80,00 € (63,75 € alv. 0%)
Kurssi päivitetty 8.2.2023
Tämä perusteisiin painottuva opintojakso esittelee markkinointiviestinnässä käytössä olevat välineet ja auttaa pohtimaan niiden soveltuvuutta organisaation markkinointiviestintään. Kurssilla käsitellään mainonnalla vaikuttamista, mediamainontaa, suoramainontaa ja muuta mainontaa.
Tavoitteet
Opintojakson tavoitteena on, että opiskelija oppii hahmottamaan markkinointiviestinnässä käytössä olevat välineet ja osaa pohtia niiden soveltuvuutta markkinointiviestinnän ratkaisuja suunnitellessaan.
Sisältö
- Mainonnalla vaikuttaminen
- Mediamainonta: sanoma- ja aikakauslehtimainonta, tv- ja radiomainonta, ulko- ja liikennevälinemainonta, sähköinen mainonta
- Suoramainonta: osoitteellinen ja osoitteeton, printti ja sähköinen
- Muu mainonta ja myynnin edistäminen: Sponsorointi, asiakastilaisuudet, messut, tapahtumat ja mainos- & liikelahjat
Laskennallinen laajuus on 70 tuntia.
Suorittamiseen kuluva aika on max 2-viikkoa. Aika on yksilöllistä ja riippuu opiskelijan pohjatiedoista, sekä tavoitteista.
Kurssi käytettävissä 6kk ostohetkestä.
Kurssilla käsitellään mainonnalla mm. vaikuttamista