Kehitä menestyvä verkkokauppa
Tämä kurssi sopii sinulle, jos olet juuri suunnitellut verkkokaupan, ja tarvitset oppia myyntiin ja markkinointiin...
Osta koulutus
99,00 € (78,88 € alv. 0%)
Kenelle
Tämä kurssi sopii sinulle, jos olet juuri suunnitellut verkkokaupan, ja tarvitset oppia myyntiin ja markkinointiin, sekä verkkokaupan kehittämiseen.
Tavoitteet
Kurssin tavoitteena on oppia tuntemaan missä ja miten verkossa voi tehdä kauppaa ja oppia myymään digitaalisessa ympäristössä.
Kurssin suorittaminen edellyttää
Ei edellytä aikaisempaa kokemusta digitaalisesta markkinoinnista, myynnistä ja verkkokaupan kehittämisestä.
Saat
- Käytännöllistä ja hyödyllistä oppia siitä, miten verkkokaupan markkinointi ja sitä tukeva myynti, sekä verkkokaupan jatkuva kehittäminen kannattaa suunnitella ja toteuttaa.
- Kurssitodistuksen osaamisestasi
Sisältö
Tutustu kurssin sisältöön: video ilmestyy helmikuussa
Kurssilla pääset opiskelemaan 11 havainnollista oppituntia seuraavista aiheista:
- Verkkokauppiaana toimiminen
Markkinointi:
- Löydä ja tunne asiakkaasi
- Ostajapersoona ja asiakaspolku
- Brändi
- Verkkokaupan markkinointi
- Verkkokaupan markkinointisuunnitelma -pohja
Verkkokaupan analysointi ja kehittäminen:
- Verkkokaupan hakukoneoptimointi
- Verkkokaupan analysointi
Verkkokaupan myynnin kasvattaminen:
- Asiakaskokemuksen kehittäminen, osto- ja asiakaspolut
- Konversio-optimointi
- Verkkokaupan myynnin kasvattaminen -tarkastuslista
Kurssin laajuus tunteina 50h
Kursin arvioitu suoritusaika 2-3 viikkoa
Kurssi julkaistu tammikuussa 2023.
Opiskele ajasta ja paikasta riippumatta!
Koulutukseen kuuluu itsenäisesti opiskeltava verkkokurssi, ei ohjausta.
Kehitä verkkokaupastasi kannattava bisnes!
Oletko jo perustanut verkkokaupan, mutta myyntiä ei ole tarpeeksi? Osaatko suunnitella verkkokauppaa tukevaa markkinointia tuloksellisesti? Tämä kurssi tarjoaa tietoa ja taitoja verkkokaupan markkinoinnin ja myynnin kehittämiseksi. Tämän kurssin opeilla saat verkkokauppasi tuottamaan!
Kurssi käytettävissä 6kk ostohetkestä.
Oiva apu verkkokaupan markkinoinnin suunnitteluun