Asiakaskokemuksen perusteet

Ihmiset jakavat hyviä ja huonoja palvelukokemuksiaan somekanavissaan enemmän ja enemmän lisäksi asiakkaan ostopäätökseen vaikuttaa merkittävästi hänen omat aiemmat kokemuksensa.

Verkkokoulutus

80,00  (63,75  alv. 0%)

Asiakaskokemuksen perusteet kurssi

Osta koulutus

80,00  (63,75  alv. 0%)

Kurssi päivitetty 22.2.2023

Tavoite

Ihmiset jakavat hyviä ja huonoja palvelukokemuksiaan somekanavissaan enemmän ja enemmän. Lisäksi asiakkaan ostopäätökseen vaikuttaa merkittävästi hänen omat aiemmat kokemuksensa.

Asiakaskokemuksessa onnistuminen on organisaation elinehto. Tämän kurssin tavoitteena on johdattaa opiskelija siihen, mistä asiakaskokemus muodostuu ja miten siihen voi vaikuttaa.

Kenelle

Kurssi on tarkoitettu palvelun kehittämisestä kiinnostuneille. Aiempaa osaamista asiakaskokemuksesta ja sen kehittämisestä ei edellytetä. Kurssi antaa hyvän pohjan Palvelumuotoilun kurssien suorittamiselle.

Nähdäksesi videoupotuksen sinun täytyy sallia tilastointi- ja markkinointievästeet.

Sisältö ja toteutus

  • Asiakaskokemuksen merkitys
  • Asiakaskokemuksen muodostuminen
  • Asiakaskokemuksen mittaaminen

Kurssilla on videoluentoja, artikkelilinkkejä ja käytännön case-esimerkkejä.

Koulutuksen suorittaminen vie aikaa työn ohella noin 20-40 h riippuen osallistujan lähtötasosta.

Verkko-opinnot voi suorittaa omaan tahtiin, eikä kurssi sisällä tiettyyn aikaan toteutettavia verkkoluentoja. Suositeltava opiskeluaika n. 1-2 viikkoa.

Kurssi käytettävissä 6 kk ostohetkestä.

Opintojakso antaa hyvän pohjan Palvelumuotoilun kurssien suorittamiselle.

Asiakkaidemme arviot kurssista

Tällä kurssilla ei vielä ole arvosteluita.

Kysy lisää

Sinua saattaa kiinnostaa

Kaupanalan starttipaketin tuotekuva.

Kaupanalan starttipaketti

189,00  (150,60  alv. 0%)

Kurssipaketti lisätty 5.12.2024 Kaupan ala on jatkuvassa muutoksessa ja tarjoaa mielenkiintoisia uramahdollisuuksia. Alalle on viimeisten…

Lisää ostoskoriin

Asiakaspalvelu- ja viestintä

80,00  (63,75  alv. 0%)

Kurssi lisätty 5.12.2024 Digitalisaatio ja muut toimintaympäristön muutokset ovat lisänneet yritysten asiakaspalvelun jaasiakasviestinnän onnistumisen merkitystä.…

Lisää ostoskoriin

Kassapalvelut

50,00  (39,84  alv. 0%)

Kurssi lisätty 5.12.2024 Kassapalvelut-verkkokurssi tarjoaa käytännönläheistä oppia kassatyössä tarvittavista taidoista. Kurssilla käydään läpi kassatyön merkitystä osana…

Lisää ostoskoriin