Asiakaskokemuksen perusteet
Ihmiset jakavat hyviä ja huonoja palvelukokemuksiaan somekanavissaan enemmän ja enemmän lisäksi asiakkaan ostopäätökseen vaikuttaa merkittävästi hänen omat aiemmat kokemuksensa.
Osta koulutus
80,00 € (63,75 € alv. 0%)
Kurssi päivitetty 22.2.2023
Tavoite
Ihmiset jakavat hyviä ja huonoja palvelukokemuksiaan somekanavissaan enemmän ja enemmän. Lisäksi asiakkaan ostopäätökseen vaikuttaa merkittävästi hänen omat aiemmat kokemuksensa.
Asiakaskokemuksessa onnistuminen on organisaation elinehto. Tämän kurssin tavoitteena on johdattaa opiskelija siihen, mistä asiakaskokemus muodostuu ja miten siihen voi vaikuttaa.
Kenelle
Kurssi on tarkoitettu palvelun kehittämisestä kiinnostuneille. Aiempaa osaamista asiakaskokemuksesta ja sen kehittämisestä ei edellytetä. Kurssi antaa hyvän pohjan Palvelumuotoilun kurssien suorittamiselle.
Sisältö ja toteutus
- Asiakaskokemuksen merkitys
- Asiakaskokemuksen muodostuminen
- Asiakaskokemuksen mittaaminen
Kurssilla on videoluentoja, artikkelilinkkejä ja käytännön case-esimerkkejä.
Koulutuksen suorittaminen vie aikaa työn ohella noin 20-40 h riippuen osallistujan lähtötasosta.
Verkko-opinnot voi suorittaa omaan tahtiin, eikä kurssi sisällä tiettyyn aikaan toteutettavia verkkoluentoja. Suositeltava opiskeluaika n. 1-2 viikkoa.
Kurssi käytettävissä 6 kk ostohetkestä.
Opintojakso antaa hyvän pohjan Palvelumuotoilun kurssien suorittamiselle.