Asiakaskokemuksen kehittäminen
Asiakaskokemuksen merkityksen kasvu onkin kiistatonta, oli kyseessä julkinen organisaatio tai yritys. Tällä opintojaksolla..
Osta koulutus
255,00 € (203,19 € alv. 0%)
Yhtä useampi organisaatio ilmoittaa asiakaskokemuksen kehittämisen olevan yksi tulevaisuuden tärkeimpiä strategisia tavoitteita. Asiakaskokemuksen merkityksen kasvu onkin kiistatonta, oli kyseessä julkinen organisaatio tai yritys. Tällä opintojaksolla paneudutaan asiakaskokemukseen nimenomaan sen kehittämisen näkökulmasta ja digitalisaatio huomioiden. Opintojakson tavoitteena on, että opiskelijaa osaa kehittää asiakaskokemusta ja hyödyntää käytössä olevaa dataa asiakaskokemuksen kehittämisessä.
Kenelle
Opintojakso on tarkoitettu asiakaskokemuksen parissa työskenteleville ja lisää osaamista sen kehittämisestä haluaville. Lähtökohtana on, että osallistujalla on jo perustiedot asiakaskokemuksen muodostumisesta ja käsitys myös digitaalisen markkinoinnin ja myynnin perusteista.
Sisältö
- Asiakaskokemuksen merkitys ja rakentuminen
- Digitaalinen asiakaskokemus
- Asiakaskokemuksen mittaaminen
- Asiakaskokemuksen johtaminen ja kehittäminen
Opintojaksolla on kouluttajan tuottamaa aineistoa, videoluentoja sekä linkkejä ja extratieto vinkkejä useimpiin hyödyllisiin alan artikkeleihin ja muihin lähteisiin. Opintojakso suoritetaan oppimistehtävällä, jossa osallistuja pohtii valitsemansa organisaation asiakaskokemuksen kehittämisen mahdollisuuksia sinisen meren strategian mukaisesti (tarkemmat ohjeet opintojaksolla) sekä kuvaa organisaation keskeisen asiakkaan ostamisen polkua ja pohtii siinä eri vaiheissa tulevia ostonesteitä sekä niiden ylittämistä.
Opintojaksolla on painotus digitaalisessa asiakaskokemuksessa ja vastaavanlainen opintojakso sisältyy mm Markkinoinnin asiantuntija opintoihin.
Kurkista opintojaksolle:
Koulutuksen suorittaminen vie aikaa työn ohella noin 20-40 h riippuen osallistujan lähtötasosta.
Verkko-opinnot voi suorittaa omaan tahtiin, eikä kurssi sisällä tiettyyn aikaan toteutettavia verkkoluentoja. Suositeltava opiskeluaika n. 1-3 viikkoa.
Kurssi käytettävissä 6kk ostohetkestä.
Asiakkaat ja heidän palveleminen on yrityksen prioriteetti numero 1, tämä kurssi auttoi asiakaskokemuksen kehittämisessä